Rikkaidai Magic School
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rikkaidai Magic School

..
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De binnenplaats

Ga naar beneden 
+3
Mika
Sven
Sarah
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Sven
Limonium
Sven


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 28-12-09

De binnenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnenplaats   De binnenplaats - Pagina 2 Emptyma jan 04, 2010 10:07 pm

Heftig schudde Sven zijn hoofd. "Het was echt per ongeluk!! Eerlijk waar!!' Waarom geloofde ze hem niet?! Hij zou nooit iets naar dieren gooien daar waren ze veel te lief voor! "En ik weet niet ik denk dat ik wel een vriendin gemaakt heb maar ze zit niet in dezelfde afdeling." Niet dat Hana hem mocht, maar in zijn ogen was dat wel zo en ook al kende hij haar net hij noemde haar gewoon een vriendin want ze hadden al heel veel (in zijn ogen!) gepraat!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Hydrangea
Sarah


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 74

De binnenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnenplaats   De binnenplaats - Pagina 2 Emptyma jan 04, 2010 10:13 pm

"Een vriendin in een andere afdeling? Aaww, je bedoeld mij! Wat lief van je! Ik zie jou ook als een vriend hoor! En ik weet dat je het niet expres deed!" Ze wist dat Sven haar waarschijnlijk niet bedoelde maar ze wilde weten wat zijn reactie zou zijn. Ze vroeg zich af wie hij dan wel bedoelde. Misschien het meisje met die rare ogen. Het leek er echter niet op dat ze heel aardig tegen hem deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sven
Limonium
Sven


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 28-12-09

De binnenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnenplaats   De binnenplaats - Pagina 2 Emptyma jan 04, 2010 10:16 pm

"Nee dat bedoelde ik niet!" antwoordde Sven gelijk op Sarah, al kwam hij er al gauw achter dat dat misschien heel stom was geweest. "Nou ik bedoel..! Maar..! Ik zie jou ook als vriendin hoor!!!!" redde hij zichzelf snel. "Echt waar!!" verzekerde hij haar nog een keer door heftig te knikken. "Maar ik bedoelde eigenlijk ook wel Hana denk ik want zij zit in Irisanthius en ze heeft rode ogen heel vreemd maar wel cooooool!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Mika
Irisanthius
Mika


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 03-01-10

De binnenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnenplaats   De binnenplaats - Pagina 2 Emptydi jan 05, 2010 7:28 am

Mika leunde weer naar achter, met zijn rug tegne de rugleuning."Hmm, maffe gewoontje. Ik noem alleen de leraren U," vertelde hij haar."Zou jij ook moeten doen. Anders gaan mensen je raar vinden." Hij glimlachte vriendelijk."Al kennis gemaakt met andere kinderen op deze school?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Limonium
Alice


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 04-01-10
Woonplaats : Otakuheaven.

De binnenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnenplaats   De binnenplaats - Pagina 2 Emptydi jan 05, 2010 4:14 pm

Met haar notitieboek vast liep Alice de binnenplaats op. Ze staarde, in gedachte verzonken, naar de lucht. Tegen de eerste boom die ze tegen kwam liet ze zich neervallen en trok ze haar knieën op. Ze sloeg haar boek open en haalde een pen uit haar broekzak. Vol verschillende ideeën begon ze aan een nieuw liedje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maldivia
Hydrangea
Maldivia


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 04-01-10

De binnenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnenplaats   De binnenplaats - Pagina 2 Emptydi jan 05, 2010 5:09 pm

Maldivia kwam aangelopen. Ze mompelde een of ander liedje van een bekende groep. Haar ogen speurden naar haar vriendinnen. Waar zaten die in godsnaam?! Ze kende precies niemand hier! Ze zuchtte en wapperde nog eens met haar handen om haar nagelak te drogen. Ze ging snel op een bankje zitten. Zie me nou zitten. Zonder vriendinnen! Waar zijn ze toch? Stomme kinderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Limonium
Alice


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 04-01-10
Woonplaats : Otakuheaven.

De binnenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnenplaats   De binnenplaats - Pagina 2 Emptydi jan 05, 2010 5:13 pm

Alice keek kort op toen een ander meisje de binnenplaats op kwam lopen en op een muurtje ging zitten. Haar blik bleef even op haar hangen maar schoot toen vrijwel direct weer naar haar papier, waar inmiddels pas 3 regels op stonden. Met een kleine zucht liet Alice haar hoofd naar achter hangen. 'Waarom is het zo verdomd moeilijk?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maldivia
Hydrangea
Maldivia


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 04-01-10

De binnenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnenplaats   De binnenplaats - Pagina 2 Emptydi jan 05, 2010 5:16 pm

'Pardon?' vroeg Maldivia toen ze het meisje plots hoorde praten. 'Had je het tegen mij?' Ze kon er niets aan doen, maar ze klonk een beetje walgend. Ze had het meisje nog niet eens aangekeken. Ze inspecteerde rustig haar nagels verder. Toen pas keek ze op, naar het meisje. Ze zag er vriendelijk uit, maar een beetje een zweverig type. Maldivia keek haar vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Limonium
Alice


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 04-01-10
Woonplaats : Otakuheaven.

De binnenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnenplaats   De binnenplaats - Pagina 2 Emptydi jan 05, 2010 5:20 pm

'Eh?' Alice keek verbaasd op. 'Oh, ehr, nee, sorry.' Ze glimlachte vaagjes. 'Ik praatte tegen mezelf.' Ze keek even naar haar 'liedje' en toen weer tot het meisje. Ze bestudeerde haar even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maldivia
Hydrangea
Maldivia


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 04-01-10

De binnenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnenplaats   De binnenplaats - Pagina 2 Emptydi jan 05, 2010 5:22 pm

'Oh... Je praatte tegen jezelf. Natuurlijk.' zei Maldivia hatelijk. Wie praat er nou tegen zichzelf? Hardop! Ze grinnikte even voldaan. Ze keek weer naar haar nagels en werkte die eventjes bij. Het stak haar enorm tegen dat haar vriendinnen hier niet waren, maar ze ging ze echt niet zelf gaan zoeken! No way.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Limonium
Alice


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 04-01-10
Woonplaats : Otakuheaven.

De binnenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnenplaats   De binnenplaats - Pagina 2 Emptydi jan 05, 2010 5:25 pm

Alice keek haar geïrriteerd aan. Het was maar goed dat ze haar woede goed kon beheersen, anders had het meisje nu een gebroken schedel. Even overwoog ze om weg te lopen, maar dat deed ze niet. Zij was hier tenslotte het eerste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maldivia
Hydrangea
Maldivia


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 04-01-10

De binnenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnenplaats   De binnenplaats - Pagina 2 Emptydi jan 05, 2010 5:26 pm

Maldivia keek het meisje uit haar ooghoeken aan. Ze zag er vreselijk kwaad uit. Net goed, dacht ze. Tegen jezelf praten. Gek... Maldivia opende haar tas en haalde een boekje uit. Ze bladerde erin en zocht nieuwe modetips. Hier en daar markeerde ze een pagina.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Limonium
Alice


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 04-01-10
Woonplaats : Otakuheaven.

De binnenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnenplaats   De binnenplaats - Pagina 2 Emptydi jan 05, 2010 5:29 pm

Alice besloot om haar verder te negeren en deed een poging tot verder schrijven. Ookal was alle inspiratie totaal verdwenen, ze schreef verder. Puur om wat afleiding te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Hydrangea
Sarah


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 74

De binnenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnenplaats   De binnenplaats - Pagina 2 Emptydi jan 05, 2010 5:30 pm

Sarah dacht even aan het meisje met de rode ogen en ze vond haar maar raar. Ze leek nogal depressief. "Hey Sven, ik verveel me. Vertel me eens iets interessants. Iets wat ik nog niet weet." Ze pakte een blaadje van de grond en begon stukjes blad er van af te peuteren. Ze wilde dat er aan het eind alleen nog de nerven over waren.

(nerven toch? XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Limonium
Alice


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 04-01-10
Woonplaats : Otakuheaven.

De binnenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnenplaats   De binnenplaats - Pagina 2 Emptydi jan 05, 2010 6:38 pm

Alice sprong overeind. Die boom zat echt verschrikkelijk. Ze liep wat verder de binnenplaats op, en ging ditkeer op een bankje zitten. 'Much better.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Andri
Irisanthius
Andri


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 03-01-10

De binnenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnenplaats   De binnenplaats - Pagina 2 Emptydi jan 05, 2010 6:42 pm

Andri baalde. Hij had een bankje gezien dat nog vrij was, maar een meisje dat hij vaag herkende was hem voor. Alsnog liep hij naar het bankje toe. Hij zag het eerst! En er was heus wel plaats voor twee. Nu herkende hij het meisje. Het was Alice. Ze zat in zijn jaar, maar dan in de afdeling Limonium. Ook wist hij dat ze veel praatte. Mhh, hij had wel zin in een gesprek op het moment. Andri ging zacht zitten en glimlachte. Ze zou zo heus wel gaan praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Limonium
Alice


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 04-01-10
Woonplaats : Otakuheaven.

De binnenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnenplaats   De binnenplaats - Pagina 2 Emptydi jan 05, 2010 6:44 pm

Alice keek verbaasd op toen ze hoorde dat iemand naast haar kwam zitten. Ze keek de jongen vaag aan. Ze herkende hem wel, maar wat was zijn naam. Hij zat in hetzelfde jaar als haar, maar in een andere afdeling, wist ze. Plotseling schoot zijn naam haar tebinnen. 'Andri, right?' vroeg ze twijfelend. Ze glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andri
Irisanthius
Andri


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 03-01-10

De binnenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnenplaats   De binnenplaats - Pagina 2 Emptydi jan 05, 2010 6:48 pm

"Ja. En jij bent Alice." Andri grinnikte. Het had nog geen tien tellen geduurd voor ze was gaan praten. Soms vond hij dat vervelend, maar vandaag niet. Hij schopte zacht tegen een steentje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Limonium
Alice


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 04-01-10
Woonplaats : Otakuheaven.

De binnenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnenplaats   De binnenplaats - Pagina 2 Emptydi jan 05, 2010 6:50 pm

Alice knikte. 'I am!' Ze deed haar notitieboek dicht, veel verder dan 3 regels zou ze toch niet komen vandaag. 'Hoe was je vakantie?' vroeg ze geïnteresseerd aan Andri. Eindelijk iemand die haar níet negeerde, zoals de meeste mensen aan het begin van een schooljaar deden. Maarja, ze praatte ook echt veel, als ze eenmaal begon. Alice keek hem glimlachend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andri
Irisanthius
Andri


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 03-01-10

De binnenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnenplaats   De binnenplaats - Pagina 2 Emptydi jan 05, 2010 6:54 pm

"Heel erg... Leuk." Andri dacht na. Vond hij werkelijk dat de vakantie leuk was geweest? Hij kon zich eigenlijk bijna niks meer herinneren van wat hij allemaal had gedaan. Dat kwam waarschijnlijk omdat hij niet veel had gedaan. "Voornamelijk thuis geweest. In ijsland." Hij probeerde zich te herinneren waar Alice ookal weer vandaan kwam. Maar hij kwam tot de conclusie dat het hem dat nooit verteld was. Want interessante informatie vergeten, deed hij vrijwel nooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Limonium
Alice


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 04-01-10
Woonplaats : Otakuheaven.

De binnenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnenplaats   De binnenplaats - Pagina 2 Emptydi jan 05, 2010 6:57 pm

'Mijne oooook!' zei Alice vrolijk. Ze glimlachte nog breder. 'Ik was ook voornamelijk thuis, genoeg te doen in Florence, right?' Ze dacht even terug naar haar vakantie. Het was niet bepaald geweldig geweest, maar ook niet vervelend. Natuurlijk, ze was blij dat ze haar ouders weer gezien had, maar nu was ze net zo blij dat ze ze even niet hoefde te zien. Die mensen konden echt op je zenuwen werken als je eenmaal langer dan een dag in hetzelfde huis rondloopt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andri
Irisanthius
Andri


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 03-01-10

De binnenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnenplaats   De binnenplaats - Pagina 2 Emptydi jan 05, 2010 6:59 pm

Italië! Dat was het! Damn, Andri had het wel ooit geweten. Hij baalde dat hij iets vergeten was. Nors schopte hij weer een steentje weg. Zulke dingen veprestten zijn humeur vaak. "Maar toch blij om terug te zijn, zo te horen?" Merkte Andri op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Limonium
Alice


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 04-01-10
Woonplaats : Otakuheaven.

De binnenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnenplaats   De binnenplaats - Pagina 2 Emptydi jan 05, 2010 7:01 pm

Alice knikte weer. 'Heel erg. Ik hou van mijn familie maar ik zou het niet overleven om het hele jaar bij ze te zijn.' Oke, dat klonkt gemeen, maar het was nou eenmaal zo. 'En jij? Ook blij, of niet?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Andri
Irisanthius
Andri


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 03-01-10

De binnenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnenplaats   De binnenplaats - Pagina 2 Emptydi jan 05, 2010 7:15 pm

Andri glimlachte. Zo dacht hij er namelijk ook over. Zijn ouders waren allebei schatten, maar sinds bekend was dat Andri een tovenaar was, deed zijn vader alleen nog maar vervelend tegen hem. En als zijn moeder daar iets over zei, was het weer ruzie. Andri telde de dagen tot ze gingen scheiden. Dan kon hij in de vakantie tenminste naar een huis vol vrede terugkeren. Maar hij was ook bang dat hij zijn vader dan nooit meer zou zien. En welke jongen wilde er nu zonder vader opgroeien? "Ik ben zeker blij. Ik ben hier graag."
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Limonium
Alice


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 04-01-10
Woonplaats : Otakuheaven.

De binnenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnenplaats   De binnenplaats - Pagina 2 Emptydi jan 05, 2010 7:19 pm

Alice glimlachte. 'En, heb je al nieuwe kindjes gesproken?' Zijzelf nog niet, geen idee waarom niet. Waarschijnlijk omdat ze niet snel tegen haar praatte, omdat ze gewoon hyperheid uitstraalde, wat soms nogal eng kon zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De binnenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnenplaats   De binnenplaats - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De binnenplaats
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rikkaidai Magic School :: De RPG :: De School-
Ga naar: