Rikkaidai Magic School
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rikkaidai Magic School

..
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De Grote Zaal

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Yoichi

Yoichi


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 08-01-10

De Grote Zaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal - Pagina 2 Emptyvr jan 08, 2010 8:25 pm

'Miyu! Rustiiig!' Yoichi grijnsde naar zijn zusje. 'Een vraag tegelijk! Nou weet ik niet waar ik moet beginnen met antwoorden.. maarja. Ik zit nu hier op school, thanks to mom and daaaad.. Ze vonden dat ze ons niet uitelkaar moesten halen en stuurde mij ook hierheen. Ze wouden eerst jou naar mijn school sturen, maar dat zou moeilijk worden. Jeweetwel, jongensschool enzo. Anyway, ik ben nu dus hier.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Limonium
Evan


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 05-01-10

De Grote Zaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal - Pagina 2 Emptyza jan 09, 2010 10:34 am

Evan grinnikte even omdat Sven weer één van zijn rare geluidjes uitstootte, en om zijn hand-bril. "Nouja, ik geloof er ook niet in. Bovendien, het enige wat ík in de wolken kan zien is rare figuurtjes, en of het gaat regenen. Dus misschien heb ik wel een groot talent voor voorspellen... of het gaat regenen. Ik denk niet dat ik er iets aan heb. Maar mijn plan is ook om het te laten vallen zodra ik vakken mag kiezen. Zoals bijna iedereen denk ik, er is geen zak aan," zei hij half in zichzelf en half tegen Sven. "Maar goed - zwerkbal kunnen we wel een keer gaan oefenen? En voetballen kan bijna altijd wel, denk ik,"
Terug naar boven Ga naar beneden
Miyuki
Amaryllis
Miyuki


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 07-01-10

De Grote Zaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal - Pagina 2 Emptyza jan 09, 2010 4:05 pm

Miyu lachtte. 'Ik ben blij dat je er bent, Yoi.' Ze keek haar broer glimlachend aan en gaf hem nog een knuffel. Ookal had ze hem maar een paar dagen niet gezien, het leek alsof het eeuwen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sven
Limonium
Sven


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 28-12-09

De Grote Zaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal - Pagina 2 Emptyza jan 09, 2010 7:05 pm

"Coooool! Laten we dat doen!" stelde Sven vrolijk voor. Had hij eindelijk iemand gevonden die met hem wilde oefenen! Hana wilde alleen maar lezen en andere saaie dingen.. oh en verstoppertje!
"Maar misschien kun je weerman worden!" ging hij doodserieus verder. "Als je kunt zien of het gaat regenen.."
Zijn uitdrukking veranderde van vrolijk naar een soort uitdrukking die hij kreeg als hij nadacht en knikte toen nog een keer. "Ja ik weet zeker dat je dan weerman kunt worden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Grote Zaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Grote Zaal
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rikkaidai Magic School :: De RPG :: De School-
Ga naar: